2009年5月26日 星期二

新泉發潮州飯店(旺角) 72 points

繼幾日前去過隔離新x豪打冷~之後第二日男朋友又話要再打冷...


去到新x豪門口我就奇怪..點解隔離呢間新泉發次次都多人食過新x豪既?

我就抱住間間都要試均晒既心態捉左我男朋友過隔離喇!



同上次一樣..我地都係叫咸菜魚,生腸墨魚同蠔仔粥..

咸菜魚呢間好特別..佢做到係有少少辣嫁~好味..愈食就愈想食..

生腸墨魚大大碟..男朋友話掂~好足料,,,出面有d鋪生腸得一部分咋wo~

而且仲有埋九菜疊底..一定要讚!

蠔仔粥呢到比起新x豪味濃..足料..個人覺得呢邊好食d!

果然多人食既鋪頭係會有保証d..



尋日我地又黎左新泉發呢到幫襯~

咸菜魚,生腸墨魚走唔甩嫁喇..可惜咁岩門鱔賣晒~阿姐換左唔知咩魚比我地!

我咬左一啖仔..唔係幾岩我口味~我覺得有d似咸魚..不過男朋友話冇嘜野~ok wo..

所以我唔會話佢難食..只係個人口味唔同姐!

另外想試下d新野..所以今次冇叫蠔仔粥lu..

改左胡椒豬肚湯暖暖胃,開頭飲第一啖我覺得冇胡椒味..仲以為佢黎錯咸菜豬肚...

不過飲下飲下又飲到喇wo..其實如果佢d胡椒味可以勁多少少就好喇!

至於個通菜都好好..菜係新鮮既! 唔係又黃又黑咁..加埋d腐乳~好味..



同埋要讚下阿姐好好人..服務態度一流..

我地張台唔小心整濕左.我男朋友諗住問阿姐拎條毛巾自己黎抺啦~

點知阿姐知道我地張台濕左,即刻拎住條毛巾跑出黎係都話要幫我地抺..

我地叫佢唔洗咁客氣..佢又勁好~笑住咁話要既要既..

哇...依家今時今日仲有呢d服務態度係邊搵呀?

沒有留言:

張貼留言