2009年1月26日 星期一

南京好味(旺角) 68 points

夜晚同朋友睇戲, 就先去foodcourt醫肚.


我講既當然比朗豪坊o個邊平成半既市政foodcourt! 襯返自己

哩次黎其實早有目標, 就係要試下個手撕雞飯

其實自己一早諗好要食d 咩, 但都睇睇menu 先, $25 一個餐, 有埋野飲, 晚飯黎講真係抵到喊

落完單佢叫我等2分鐘就有, 我都唔知應唔應該返去坐住等



唔記得叫菜飯... 算吧, 下次啦, 實有下次既

叫左檸蜜, 但係唔知點解杯野冇檸檬既, 飲落都冇檸檬味. 似菜蜜多d. 好甜...

手撕雞好鬼大碟. 好多肉, 唔係搵d 骨long起搞到咁大碟既

d 肉一早就撕好晒, 我仲以為係比對手套自己撕架添. 不過咁仲好啦, 岩晒我哩個懶人.

雞皮好入味又夠林, 入晒豉油味. 雞肉都夠林夠滑.

d 汁真係唔錯. 其實只係豉油, 加上d 蔥, 芫茜, 蒜, 辣椒真係夠晒香, 撈飯又正!



$25 簡直超抵食! 味道ok! 正!

沒有留言:

張貼留言