2010年10月20日 星期三

跑步減肥的少少心得!!

初頭自己為何選擇跑步減肥,因為:
1. 無錢,買唔起甘多減肥藥,亦負擔唔起做手術之類需要大量金錢的方法; 
2. 跑步只需一對鞋,一套衫褲;
3. 任何時間任何地點都做得;
4. 全身運動,減晒全身 

初頭開始跑時,非常痛苦,可以用「痛不欲生」來形容,因為:   
1. 一直無做開運動,唔願 " 旭 " ; 
2. 身重,跑兩步已經非常累;
3. 肥人怕熱,總之就唔想跑

肥人做運動,初頭一定辛苦,因為唔慣;等到跑慣了,身體適應了就不會再覺得那麼辛苦 ! 
事實上,跑了一至兩個月,身體的確是無初頭甘累,知道自己身體開始適應。 

開始跑時,跑得非常慢,一小時才跑 10 個圈 ( 運動場 400m 一圈 );今天,我最快不用 25 mins 跑完 10 個圈 (雖然都唔算快)。所以,給所有想跑步減肥的人以下忠告:  

1. 跑得慢唔緊要,開頭跑得慢是一定的;不要貪快,快對減肥無幫助;
2. 跑的距離和時間才是成功減肥的關鍵。以一個自己覺得最舒服的速度,慢慢將跑的距離加長,例如:

30 mins 8 個圈
40 mins 10 個圈
45 mins 12 個圈 
50 mins 15 個圈 ..... 

久而久之,只要持之以恆,便會發現自己愈跑距離愈長,時間亦愈來愈快。 

跑步同時,一定要配合飲食。以往暴飲暴食、不良的飲食習慣一定要改。

我覺得很多人有誤解,以為減肥咩都唔食得。我認為,自己喜歡吃的仍然可以吃,只不過是吃的份量要減少,例如我很喜歡飲可樂,以前就一日飲一罐無節制,而家減肥一樣可以飲,只不過是變為一星期飲一次。

你喜歡吃肥豬肉、炸雞、pizza,我不會叫你不吃,我建議你照吃但要有節制,一或兩星期吃一次。

持之以恆的跑步 + 有節制的飲食 = 減肥成功在望 ?   

其實還欠一樣野 ---> 堅持到底的意志力 ! 

肥人做運動最大的敵人其實是自己, 10 次有 9 次都比藉口自己,例如 " 今日好累唔跑,聽日先 " 、 " 今日太熱啦,涼 d 先跑 " 等 ... 一大堆似是而非的藉口。所以,有時候要為自己訂立目標,迫自己去做,將壞習慣戒掉。 

所以 ...
持之以恆的跑步 + 有節制的飲食 + 意志力 = 減肥成功在望 !
緊記 ! 你不需跑得快 ! 不需要咩都唔食 ! 
只要以一個自己覺得最舒服的速度去跑 + 適量控制飲食 + 目標 , 你唔需要花大量金錢光顧纖體公司、唔需要食減肥藥一樣可以好輕鬆又健康肥減 !

沒有留言:

張貼留言