2010年10月26日 星期二

女人之苦


無論男女,都少不免遇到d「難於啟齒」嘅問題。明明好多人都有,但就偏偏唔敢問。好似我咁,就咁睇好似食得瞓得,其實,有d嘢,真係「有苦自己知」。

每人返工放工,生活緊張,成日開會;收工又食無定時,餐餐最緊要快同就手,食埋食埋。Weekend又攰爆,唔想郁亦唔會做運動。起初的一兩年都唔覺有咩唔妥,直到最近,問題就開始出現了。以前,平均日日有大便的,整整下,隔日......而家,平均兩三日先一次。好多時,明明想去,又去唔到,真係好辛苦。

有一日,同姊妹A講開,完來佢都有呢個問題。於是,佢就suggest我食通便丸,仲話「樂可舒」嘅都幾work。夜晚臨瞓前食一粒,第二朝起身,已經「happy 大大」了。去嘅過程仲唔似係食咗藥,瀉到救命嗰d,「自然排解」,去完真係舒服晒。之後的第二日,唔洗再食,都已經可以大大了。開頭都有d擔心要keep住食,點知,食咗一次已經搞掂晒。

後來再發現,原來要配合某d「動作」,大大就可以變得更happy了,真係唔講唔知。唔信嘅,可

以去睇下:
睇完仲有coupon download,買定一盒,應付「不時之需」都無問題啦!


6 則留言:

  1. 多謝您的sharing, 小女子一多野做就便秘, 谷到頭痛又肚脹, 睇黎都要買來試下

    回覆刪除
  2. 睇左http://toilet-tips.mixmedia.com/tips.html 內的"開大正確動作" 前開始試,好似真係暢左, thx for your sharing.

    回覆刪除
  3. 就係e隻 , 我唔知佢有個禁騎尼的中文名食左 , 你愈吃完第一日個肚已經feel到d腸郁緊~跟住都會放下屁咁~(我平時好少架..)都係冇得柯~~當我死心既時候就黎料喇~~~個肚仔好耐都未試過咁舒服 Good ….

    回覆刪除
  4. 我又覺得呢隻Dulcolax的中文名幾優雅bo, 提提各位sis,
    上toilet-tips單撈的e-coupon 至到12月31日呢!不過唔緊要啦, 我check過其實正價只係$37一盒

    回覆刪除
  5. 各位, 原來除了watsons, 萬寧同華潤堂都有得買, 緊記在官方網上單撈的e-coupon至12月31日咋!

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除